Ofte stillede spørgsmål:

Hvornår kommer min abonnentskasse?

Vi levere altid i den sidste uge i måneden og forventelig bliver det om torsdagen, medmindre det er helligdag.

Hvornår kommer mine køb fra vinshoppen?

Du har to muligheder.

 1)Vi sender sammen med din abonnentskasse såfremt intet andet er aftalt.

 2) Du kan få det leveret straks hvis du giver os en besked. 

Trækker vi penge før varen sendes?

Nej, vi hæver først pengene når dine vare er sendt fra vores lager og leveret.

Hvordan med fragten?

Fragten er gratis, de priser du ser er alt inklusive.

Kan jeg vælge en anden leveringsadresse?

Ja, du kan sagtens få kassen med f.eks i sommerhuset, du skal kun lave en anden leveringsadresse. Ændringen kan du gøre via dit login og under levering. Husk dog på at få adressen rettet  tilbage.

Hvor lang beslutningstid har jeg for at vælge den ene eller anden kasse?

Du modtager nyhedsbrev i starten af hver måned og har frem til den 15. til at træffe din beslutning.

Er det rigtig at det er uden binding ?

Ja vi har ingen binding, du kan melde dig ud hvornår du vil. Udmeldelsen gælder fra samme måned såfremt det sker før den 15 i den pågældende måned.

Hvad betyder det at gå på pause?

Du kan pause eller springe kasser over, lige så mange du har lyst til. Du skal ind på dit login og se i kalenderen under hver vin, de måneder som du sætter på grå, betyder at du ingen vinkasse får i den måned. Husk før den 15. så virker det nu, efter den 15. så virker det fra næste måned 

Har du andre spørgsmål ?

Du kan altid tage kontakt via vores hjemmeside eller ringe på 4118 3959, vi sidder klar til at hjælpe

 

Med venlig hilsen

Dorthe og Per